VIA MEDICUS d.o.o.
Dolgo ime: VIA MEDICUS, zdravstvene storitve, d.o.o.
Družbeniki:
- Vesna Pekarović Džakulin, v deležu 50%
- Andraž Arzenšek, v deležu 50%
Družbena pogodba in spremembe:
Davčna številka: 22487328
Matična številka: 9667229000
Sedež: Ulica Toneta Seliškarja 3, 3230 Šentjur
Šifra izvajalca: ______
Soglasje k podelitvi koncesije ______/2024 dne ____ 2024
ZZZS številka: _______
Šifra dejavnosti (VZS): Splošna zunajbolnišnična zdravstvena dejavnost (Q 86.210)
Koncesijska pogodba —————- z dne —————
Pogodba ZZZS: —————- z dne ————— (za obdobje ————) hranjena dokumenti/dispanzer/pogodbe/ZZZS
Registrska številka delodajalca: ————–
TRR: SI56 040010049301791 (Nova KBM d.d.)
E-pošta: info@via-medicus.si
Spletna stran: info@via-medicus.si
AMBULANTA DRUŽINSKE MEDICINE
Telefon: 03 ________
E-pošta: ambulanta-zalec@via-medicus.si
Spletna stran: info@via-medicus.si
Obravnava in pacienti
OBVESTILO
V skladu z 58. členom Zakona o pacientovih pravicah (Uradni list RS, št. 15/08) vas obveščamo, da je za sprejemanje in obravnavo zahteve za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic (v nadaljevanju prva zahteva) imenovana pristojna oseba:
Vesna Pekarović Džakulin, dr. med.
Telefon: 041 526 477
Prvo zahtevo lahko pacient vloži najpozneje v 15 dneh od domnevne kršitve zaradi domnevno neustreznega odnosa zdravstvenih delavcev oziroma zdravstvenih sodelavcev oziroma v 30 dneh po končani zdravstveni oskrbi, v kolikor gre za domnevno neustrezno ravnanje. Pacient lahko vloži prvo zahtevo v treh mesecih po preteku rokov iz prejšnjih stavkov, če je za kršitev izvedel kasneje oziroma če so se posledice kršitve pokazale kasneje.
Prva zahteva se vloži pri pristojni osebi izvajalca ali neposredno pri zasebnem zdravniku posamezniku (60. člen Zakona o pacientovih pravicah). Prva zahteva, ki se poda pisno ali ustno na zapisnik, vsebuje zlasti:
- osebno ime, naslov prebivališča in kontaktne podatke pacienta,
- opis domnevne kršitve pacientovih pravic, – podatke o udeleženih zdravstvenih delavcih oziroma zdravstvenih sodelavcih,
- podatke o morebitnih drugih udeleženih osebah,
- čas in kraj domnevne kršitve pacientovih pravic, – morebitne posledice domnevne kršitve pacientovih pravic in
- morebitni predlog za rešitev spora.
Pacient prejme izvod zapisnika vložene ustne zahteve. Če se iz pisne zahteve ne da razbrati, kdo jo je vložil ali če je zahteva žaljiva ali prepozna, se zahteve ne obravnava. O tem se napravi pisni zaznamek, ki se ga pošlje pacientu, če je znan. Če pisna zahteva ne vsebuje vseh sestavin, potrebnih za obravnavo, pristojna oseba pacienta pozove, da zahtevo v določenem roku dopolni. Če pacient zahteve v roku ne dopolni, se šteje, da je zahtevo umaknil, na kar se pacienta v pozivu za dopolnitev zahteve pacienta opozori.
Pacient ima v skladu z 49. členom Zakona o pacientovih pravicah možnost, da pooblasti zastopnika pacientovih pravic, ki mu daje osnovne informacije, nudi strokovno pomoč in daje konkretne usmeritve pri uveljavljanju pravic s področja zdravstvenega varstva, zdravstvenega zavarovanja in izvajanja zdravstvene dejavnosti.
Pomoč zastopnika pacientovih pravic je brezplačna.
Najbližji zastopniki pacientovih pravic
Nacionalni inštitut za javno zdravje,
Območna enota Celje,
Ipavčeva 18
3000 Celje
Cvetka Jurak
ZASTOPNICA PACIENTOVIH PRAVIC
Telefon: 03 42 51 161 in 031 660 770
E-pošta: cvetka.jurak.ext@gov.si
Uradne ure:
ponedeljek 12.00-18.00,
torek 7.00-13.00
Olga Petrak, univ. dipl. psiholog
ZASTOPNICA PACIENTOVIH PRAVIC
Telefon: 03 42 51 161
E-pošta: olga.petrak@nijz.si
Uradne ure:
sreda 12-18,
petek 7.30-13.30
Naročanje:
ponedeljek – petek, 07.00 – 15.00
telefon: 03 42 51 200
Vsak izmed zaposlenih v ambulanti VIA MEDICUS je ob sprejemu ustne pritožbe dolžan obvestiti eno od pristojnih oseb, ki mu je predpostavljena. Če ta v dogovoru s pritožnikom ne uspe ustrezno rešiti pritožbe posreduje pritožbo direktorju družbe ali pristojnim osebam za prvo obravnavo zahtev zaradi kršitev pacientovih pravic.
Priloge:
Zastopnik pacientovih pravic Žalec
Brošura: Kaj vam prinaša Zakon o pacientovih pravicah
Dostop do zdravstvene dokumentacije
V naši ambualnti smo dolžni spoštovati Zakon o zbirkah podatkov s področja zdravstvenega varstva. Vsakemu bolniku (ali staršema mladoletne osebe, ali skrbniku) omogočamo vpogled v zdravstveno dokumentacijo, ki se nanaša nanj ter predpisovanje ali kopiranje podatkov.
Vse ostale osebe potrebujejo za uresničitev te pravice pisno pooblastilo bolnika (ali staršev/skrbnikov mladoletne osebe) na katerega se medicinska dokumentacija nanaša. Materialne stroške kopiranja dokumentacije nosi vlagatelj zahteve po ceniku.
Več podatkov lahko najdete na internetnem naslovu Pacientove pravice.